SEARCH ME :)

Sunday, March 6, 2011

AKU VS Steven William






huhu............KONTROVERSI!!!!!!
ade ke patot!!!!!
adelah sorang minah indonesia ni.....chat an aku....aku layan jew larh...profile pic dia mantap yob....!!!aku tnya larh soaln skema cket... "profile pic tu awak kerr?"
minah ni pown jawab,"bukan lah...tu artiz indonesia yg tkenal" *translate mgunakan google*.....
(aku x knl pown artiz ni)
then dia boleh pulak tanya aku balek,"profile pic tu gmbr awak ke?" *skli lg d translate dgn google*
aku pun jawab "yerrr,knp??"
dia kata "wahhhh,mcm steven william larh" *dengan google translator jugak*
aku jawab, "ye kerr??,oww,tq2..." (sapa steven william??aku x tau sbnrnya)
dengan segera aku bukak google.....TQ GOOGLE KERANA BYK MBANTU
aku cari Lah mcm mna lah agaknya si steven william yg minah ni kata....
akhirnya temu jugak....ala2 justin bieber pown ade....(kira sama dengan jew dia kata aku justin bieber...hahaha...perasan lebey)
apa2 pown,aku pun x tau lah mcm mna muka aku boleh dsamakan dgn dia....aku rasa aku lg hensem....steven william ni dia kata pelakon sinetron indon yg dulu sllu blakon watak knk2...skrang dh dewasa......tp,ADE AKU KESAH!!!!HWAHWAHWA.....HARUS!!!!! SILA BERI KOMEN ANDA TERHADAP TANGGAPAN MINAH ITU YERRR...... :p

1 comment:

  1. yg aku perasan sama,hidung,besar kpla,mulowt,telinga,rambut........tp mata x sama..mata is the main thing...klau lain,lain lh muka...

    ReplyDelete